Sov Gott Gizmo

Ja, nuär vårt lille goztroll uppe i himlen!
Tack Sussi för den söta lilla hyllningen på din blogg!
Suttit & letat efter två bilder jag har nånstans på Gizmo & Ajax ihop när de gosade som bara de kunde, men hittar den inte :(
De flesta bilder på gostrollet är i Essies sällskap. Har massor på hur han är i närheten av henne eller ligger precis utom räckhåll...eller typ under halvmosad stackarn.
Han har också alltid sovit mycket i hennes rum, men aldrig i Olles rum.
Efter Ajax bortgång sov han i hans puff ett tag tills jag tog undan den pga den blev blöt & möglig under en städning. När jag skaffadfe en likadan till Baloo tog han den direkt & Baloo har fått flytta sig om Gizmo ville ligga där.

Tomt blir det ju, han var ju vår lilla skugga som alltid kom fram från "sina" ställen så fort man satte sig soffan.
Så otroligt snäll katt får man leta efter.




Vetrinären sa som jag trodde att det var njurarna igen & att behandla kanske skulle gett nån månad eller så till men de tyckte inte att det skulle hjälpa honom.
De var så gulliga & snälla så det kändes ganska bra ändå. Förloppet på sån sjukdom hos katter är snabb så han hade blivit riktigt riktigt dålig om några dagar men det slapp han förhoppningsvis nu.
Smullan var med också så det var skönt att ha nån i  tomma bilen på hemvägen.
 Essie frågar ju en del, & kan inte riktigt förstå varför inte Gizmo kunde få en rullstol så som min morfar Reinhold hade.
Fick förklara lite fint att det var ju inne i kroppen som Gizmo var sjuk.
Kika in hos Sussi om ni vill se lite fler fler bilder på han!


Nu ska jag sitta lite & soffan & fällla en & annan tår för min lillkisse.
Jag är en såndär riktig gråtare så sett ut som jag fått värsta allergichocken eller  hela eftermiddagen.
Sen när man torkar ögonen vad fastnar inte i ögonen då....jo såklart lite Gizmohår! Hoppas det dröjer länge innan alla tussar försvinner!!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Usch vad jag lider med dig (er) nu.

Men skönt att det finns människor som gör allt för sina djur. Även tar detta svåra beslut.



R.I.P Gizmo.

Fick iaf träffa dig innan du fick sova.

2009-05-05 @ 08:17:40
URL: http:// monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch, nästan så jag börjar lipa nu när jag läser detta!!



2009-05-05 @ 09:06:58
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Ush j. det är inget roligt beslut att fatta. Men tyvärr nödvändigt. Jättefina bilder på Gizmo och lillessie. Så liten hon har varit :)



Kram

2009-05-05 @ 09:07:32
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tankar till er alla!

2009-05-05 @ 20:25:37
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

Måste kännas tomt där hemma när han inte strövar omkring.

Om man jämför dessa bilder med hur han såg ut när jag var hos er sist, så ser man ju hur liten han blivit när han varit sjuk.



Han har det gott nu, där uppe med sin bästis Ajax.

Tänk vad de kan gosa och mysa med varandra.



Ni gjorde det enda rätt för er lille vän.



KRAM KRAM

2009-05-05 @ 22:21:57
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0