Bokerska...

o kollat priset för bilvård Löjligt dyrt att det ska kosta över 2000kr att öppna morhuvven & fylla på lite vätskor & byta nåt filter. Skrev genast upp yrket bilmekaniker till framtida studier.


o bokat Anticimex-fuktanlys koll. Det luktar död bäver i källaren. Kan det vara en hund begraven eller nån äcklig mögel-spor som satt sitt bo i källaren? Kan bli extremt dyrt! Kanske flyger badrumspengarna ner i källaren denna gången?! (sist hamnade de ju i motorn på Audin vi hade innan) Det är nog inte meningen vi ska renovera vårt badrum känns det som...

Se hela bilden







o bokat av Olles babysim. Den lille badkrukan har fått nån slags vattenskräck så ingen ide att ens föröka med en stor bassäng.



o försökt boka tid för röntgen på Baloo, för lång kö. Rasten tog slut, får fixa det imorgon. (för er som inte vet så röntgar man lederna på de flesta raser numer.)




o håller på & letar Mulleskola till Essie. Men misstänker att den gruppen vi kan gå i är full. Lördagar i Lövhult. Dock fanns det platser i Alsberg på måndagar eller om det var tisdagar  kl 16:00 om nån är intresserad :o) (tel finns på friluftsfrämjandes hemsida) Ledaren för lördagsgruppen ska ringa mig om en stund så hoppas det kan finnas en liten plats. Då ska jag genast ta fram min gamla Mullejacka & ryggsäck!


Hm..ja det var väl det jag bokat privat idag. Känns som det skulle vara nåt mer. Men det har jag inte skrivit upp i boken så det får väl missas då..


Just det, tänkte åka till Bushuset på fredag. Nån som vill haka på?!


IdolDags!!!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0