Slumpen...

....jag är sjuk, mamma passar barnen.
Jag städar lite & plockar fram inför Kretaresan.
I källaren, skulle bära ut en stor Ikeakasse med kläder som skulle till insamlingen.
Hm...ser npt blommigt.
Tänkte att jag kanske tröttnade på den kläningen förra året. Men nu ångrade jag mig & vill ha den iår också.
Tar upp den.
Och därunder de två skräpkoftorna ligger alla mina sommarkläder...

Det hade varit mkt otrevligt för min plånbok om jag kastat alltihop!!!


Vi åker till Kreta den 13:e.
Vad är viktigt att ta med till de små?!
Jag letar efter en paraflaxsulky, men här i stan fanns inga.
Nån som har en gammal skrutt liggande & vilka låna ut eller sälja?!

(paraflaxsulky = liten minisulky som inte tar nån plats)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Vad härligt med semester snart!!! inte alls avis. Har bara en dubbelparaflaxsulky som hamnar en bra bit utanför dina önskemål =). Krya på dig nu!

2010-05-03 @ 21:48:35
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: mia

Hej! Kul att se er med! jag har en paraplysulky du kan låna om du vill. tips på bra att ha med är ju vätskeersättning,alvedon och kylbalsam. men annars är ju dina barn så stora så det är ju inget särskilt du måste ha med..

2010-05-04 @ 19:59:54
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: mia

ps. vill gärna titta på bröllops bloggen! [email protected]

2010-05-04 @ 20:01:58
URL: http://misenk.blogspot.com/
Postat av: marie

hej, krya på inför resan!

har tagit upp bloggandet igen ska se om det blir ihållande eller inte...men kika in om du vill!

2010-05-04 @ 20:03:11

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0