Snalla askmoln...

Blas ut ditt moln over skandinavien....
Jag lovar att om vi far stanna har ett par dagar till ska jhag bara ata gurka & inte aka taget upp till badlandet en enda gang utan springa hela vagen.

Jag lovar att sluta dricka upp Kretas forrad pa Frappe med Kaluha &  jag ska inte ga in i glasrutan med Baylies mer!!

Snalla Aksmoln kom hit!!!



Vi har det bra! For bra! Vill INTE aka hem!
Tycker alla resbolag ska inf;ra 10 dagars resor! 7 dagar ar alldeles for lite. Speciellt som vi missar 1.5 dag pga transfer & flyg.

Men klagar inte. Vi har haft det kalas!
Snart hemma, da far jag leva pa luft. Denna veckan ar inte snall mot blivande brudar om man sager sa. :)


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0