Snygg frilla...

eller vad tycker ni?
Visade denna bilden för sambon.
Han sa " Ska du ha det så krulligt?!!?"

Men det är väl klart man ska se ut som en ofriserad pudel?!
Eller?!

Nje....ingen Pudelvippa...
Men nåt åt detta hållet:



Ska vara lite mer pärlor i, & kanske nåt mer. Lite längre blir det nog också när det är fixat.

Sen till klänningen....jag är inte nöjd med dragkedjan!!
Ska jag köpa till helt snörliv som jag helst hade haft tror jag det kostade runt 1500-2000kr.
Knappar istället? Eller pärlor?
Den är så underbar överallt annars. Men ryggen stör mig.
Nu har jag inte underkjolen på när jag provat så den gör ju skillnad, men känslan kommer inte ifrån att jag inte gillar bara dragkedja!!!!!

(dragkedjan kommer ej synas när de sytt in den, ska vara som det är längst ner hela vägen upp, helt döljd)

Försökte ta kort på ringen på också, men det blev såna häxhand-närbilder så skiter i att lägga upp den.
Eller så kan jag säga att det är nån tant från ingsbergs händer.
Jag har då aldrig sett att de är såååå skrynkliga innan....

Förresten har jag bytt gardiner/färger i både vårt & Essies sovrum idag. Sambon nattar Essie nu...
Misstänker att han inte kommer märka nåt!!

Nu ska jag packa min "helgväska" man vet ju aldrig vilken helg det kan komma oväntat besök.......


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0