Söndag igen.,..

Så vart veckan återigen slut.
Jag är dunderförkyld, näsa & ögon rinner & känner mig frusen.

Idag cyklade vi till parken.
Essie var jätteduktig & klarade gruset. Olle satt bak & Baloo skrämde livet ur folk & fä när han hoppade jämte.
När han är glad & busar så morrskäller han. Man kan nog tro fel & tro han är en ilsk en som ska bita sönder matte.

Idag på eftermiddagen har jag spelat in lokalradioprogram som ska sändas imorgon.
Jag hade ju manus sen i onsdags och tycker själv jag knåpat ihop det jättebra med lite hjälp från Bosse & Anci igår efter tåget.
Men sen under själva sändingen fick jag banne mig total ordsläpp & en del saker jag ville ha sagt kom inte fram i orden! Tiden gick jättefort därinne & frågorna kom inte riktigt som jag förberett mig på.
(glömde tex att jag inte kan utala borgelig & regering ;) samt alla "då" Och "lite så". )
 
Lyssnat på det nu och fick inte fram med vad jag tänkt från början men det var jätteroligt att göra!
Om det blir radio nån mer gång ska jag låtsasspela in programmet med någon annan "på riktigt" innan.


Här kan ni lyssna!
http://www.hoglandetsnarradio.se/nar/Default.aspx?id=3
"Uppkomlingar på valplats i partierna i Nässjö Kommun."


Jag ska blogga ner mina förberadda bortflugna svar senare när jag hinner skriver in det!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0