Bildbomb Alice & Baloo

....bästa vädret idag så ringde hem till Alice & Baloo & undrade om de vart sugna på en skogsrunda!
Och såklart ville Alice & baloo ut i skogen & busa!












Härliga är de!
Alice har fällt all sin päls så hon ser lite korthårig ut. Baloo fäller inte alls på samma vis & har alltid tjock tjock päls. Har svårt att tro det, men enligt vågen väger lilla Alice mer än Baloo. Svaret är nog pälsen, B ser stor ut.
Iallfall är jag så gla att jag hittat detta fina hem till Baloo!
Var kvar en stund efter rundan & han är så lugn & fin där, verkligen hemma liksom!
Och toppen för mig att kunna låna min prins ibland!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0