Dumma dator!

Hade äntligen fått bilderna från käre bror till årets juleklapp. Sen satt jag & arrangerade & grejade vilken månad som skulle vara här & där. Ska ladda upp dem på sidan där jag ska köpa bilderna. DÅ FUNKAR DET INTE!!!
Blir helt vansinning. Då var upplösningen på flera bilder dålig. Naturligtvis var det på flera av brors bilder.
Satt & letade upp andra fina bilder på Emil & Agnes en när jag äntligen hittat bra bilder så har ju fotosidan lagt av. Sen snurrade jag ihop var jag hittat de bra bilderna så efter 2,5 timme mmed detta gav jag upp.
Det blir fortsättning ikväll & då med reservbilder ifall de jag hittat bland mina tusentals kort inte heller funkar.

Smul kom hit en liten tur emellan på en kopp kaffe. Hon gjorde mig lite nervös för vi ska skriva referensbrev angående deras påbörjade adoption. Det visste jag innan men så säger hon att vi också ska bli intervjuade av utredarna. Hjälp!!
Gu vad nervöst det kommer vara. Men om jag tycker det känns pirrigt så kan jag ju bara tänka hur de känner sig. Tala om att utredning ska veta allt om dem.
Tänk om man skulle göra en sån utredning innan man blev gravid! Ojoj.....
Spännande är det iallafall, deras resa till sitt barn!

Idag är väl ryggen pyttelite bättre, ska testa att hoppla på pålle ikväll men det får bli en lätt en :-)
Måste fixa Essies Lucia grejer nu, det är firande på dagis imorgon!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

hej, tänkte höra om det finns några planer inför lördagen? eller hur det ser ut. grabbarna ska ju ha sitt julbord iafall.

lussebilden på ester o olle e ju för skön!

2008-12-10 @ 19:21:02
Postat av: Annica

Ni kommer klara det galant!!

2008-12-11 @ 09:15:32
URL: http://hittaringendoman.se

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0