vakthund..

..dags att ta tag i herr Balutt & han s vaktinstinkter igen.
Sista tiden har det gått jättebra när det kommit folk & han har oftast hälsat glatt.
Idag har vi rörmokare i källaren här (faktiskt R:s farbror, lite skoj att det var han som fick detta jobbet) men det gillade INTE Baloo.
Jag var uppe när BG kom in när han hämtat saker, Baloo skäller & står rätt lågt uppe i hallen.
jag hade INTE gått förbi om en hund sett ut så om´jag inte kände den. Vet faktiskt inte OM han skulle göra nåt om den okände försökte ta sig förbi..nån som vill testa?
Det är väl bra om han vaktar lite för tjuvar härjar det ju häromkring  men nej...här springer så många släkt/vänner jämt så det känns inte riktigt ok.
Iallafall kom det en gubbe till sen & då höll han på likadant, då var jag ju med så då tycker jag inte han behöver h¨lla på så!? Osäker eller vaktig??

Eftersom rörgubbarnan är i källaren kan jag inte duscha, så morgonen kommer bli lite sen idag. Hade tänkt gå upp till ÖF en tur om Essie vill, men hon vaknade 6:30 & somnade 23 igår så tror hon kan vara lite trötter idag.
Skulel behöva plocka upp lite julepynt & sånt med.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Hahaha.. ja vvs gubbar är farliga så Ballo gör rätt i att skälla ut dom!! Dessutom är de dyra att anlita med så du får lära honom att tugga sönder räkningar!! ;)

Hälsa BG så mycket från mig, en go och glad gubbe det där!!

2008-12-15 @ 10:20:18
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0