detta med tvätten....

Efter typ ett dygn nere i mörka källaren börjar jag komma neråt handukar & lakan bland den enormus tvättberget som har sin lilla bostad därnere. Sen ska allt upp igen sen, men den funderingen tar jag när berget är rent & fint.
Efter att lagt Olle ikväll så gick jag ner med den hög som måste samlats under dagen & gissa om jag blev putt när de kläderna var blågröna & just den maskinen av alla hundra var precis klar då...grr....så nu kommer de tröjorna & vad det nu va ligga lääääänge i sin korg eftersom blått/grönt är den mest minsta tvätthögen här.

Så nu i fortsättningen tänkte jag att vi kanske ska prova att leka lite familjen 80-tal & gå i likadana kläder hela tiden. Iallafall samma matreal & färger..enkelt smidigt, allt passar med allt & Olle kan ärva alla Essies kläder & när de blir stora kan de använda våra så då blir det ju ännu smidigare.
Kan ju också utöka det till att köra nåt kaftanliknande så blir det  "one size fits all" 
Ja.....gissar på den sista varianten. Alla kan ha allt & tvättas i samma tvätt & ligga i EN tvättkorg. 
Glömde ju..naturligtvis ska det vara strykfritt ;-)  

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Hahaha.. blått och grönt kan väl tvättas med svart.. inte några nya svart grejor men de som tvättas ett par gånger!! Du är ju för roligt, men grattis du är snart färdig..

Kramen min underbara gumma..

2008-11-06 @ 21:03:46
URL: http://hittaringendoman.se

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0