Makeover.....

Ska upp till mamsen ikväll & göra om håret. Blir nog rötott igen men kan inte riktigt bestämma mig.
När jag är blond vill jag vara röd & när jag är röd vill jag vara blond.
Kanske ska ta halva huvet rött & halva blont?
Hittade en bild från förra året när jag bytte till vinterfärgen...Vad tycker ni?
(har ungefär samma frisyr & längd nu som den blonda så resultatet kommer bli nästan likadant)



Fortsättning följer var nog att jag sen klippte hellugg igen. Det blir det nog idag också.


Ska städa lite nu & byta matta i vardagsrummet, Ikeas ljusa mattor är helt värdelös när man har barn & hund! Den ÄTER verkligen allt bös som flyger omkring & man ser allt!
Vet inte om jag ska ta upp den äckliga lurvmattan igen eller bara lägga en gammal grön trashank under soffbordet tills jag hittar nån jag vill ha. Skulle vilja ha nån grön tjock matta som inte drar åt sig all skit & absolut ingen rya igen som blir så snuskiga med smulor & annat gegg som fastnar i den.
Det blir ju ettt & annat skärpbös med hund & två barn :-)

Om 40 minuter ska hostOlle gå till doktorn för hans rossliga andning. Lille Bubben!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Godmorgon!

Jag tycker du är jättefin i båda. Är ju själv en sucker för blont, men du passar oerhört bra i rött oxå.

Man får en annan färg i ansiktet tycker jag när man har lite mörkare hår.

Brukar även jag ha lite mörkare på vintern och ljusare till sommaren. Känns lite mer.. ärätt' så. :-D

Kör på rött du! Det är jättefint!



Ha en bra dag!

2008-11-18 @ 10:20:51
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Annica

Tycker du inte vi ska öva lite till innan vi går på en så stor utsällning som My dog??

2008-11-18 @ 15:24:36
URL: http://hittaringendoman.se
Postat av: Anonym

Nä det är bara att köra på ;-)

2008-11-18 @ 16:08:54
Postat av: Marie

Du är fin i båda! Men nu till hösten/vintern kanske det röda och till våren när det blir ljusare så kan nog blont vara poppis?! Självklart väljer du ju själv men vet andra som brukar resonera så.

Kram marie

2008-11-18 @ 17:08:00
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snyggt med rött. Jag vill med...

2008-11-18 @ 17:37:32
Postat av: Lindha

Nu e jag rö igen :-)

2008-11-18 @ 21:15:42
Postat av: Anonym

Såg dig hos mamsen när jag åkte hem från utvecklingsamtal. Får se bild då...

2008-11-18 @ 22:04:41

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0