Lite lammkött tack!

Jag älskar lammkött! Det är det bästa jag vet swå jag tror jag måste skaffa lite lamm att ha ute i Skåne.
(Ja precis en hel hage med snygga lammköttisar på typ 18 bast som springer runt & spänner sig....jag får ju vara otrogen med ett lammkött om jag vill enligt "mina" fina husreglerregler.....R får gärna träffa nån såvida hon är över 55år, jag får gärna träffa nån såvida han är under 25år hehe...shysst deal va? Men alla känsidar har ju unga toyboys så då måste väl jag också få?! )
Nä, nu menade jag riktigt lammkött & riktiga lamm. Fast det blir nog jobbigt att äta upp de söta små lammen om man haft dem i en hage & gosat med.
Bjöd in Em & Johan igår på lamm-mat.
Till det hade vi potatismos med massor av örter i. Meningen var att det skulle bli illgrönt men det blev det inte. Smulan, vilka örter hade Mannen i sitt mos?!

Gott var det iallafall & sen hamnade vi framför tv:n & kollade på ettans "porrkväll" himmel vad vi garvade.
Det var nästan så jag måste se den där "långt ner i halsen" som dokumentären handlade om. När den kom 1972  var hela USA i uppror om denna fruktansvärda film, & folk trodde klitoris satt i halsen...helt sjukt kul haha..
 Och den där Ron Jeremy var ju en riktig knäppis & inte det minsta snygg. Har aldrig förstått mig på den typen av film så det får nog vara så i fortsättningen också.
(ja för den nyfikne så har jag faktiskt aldrig sett nån p-rulle på "riktigt", en gång på en fest gick fäbojäntan i bakgrunden & en gång försökte några killar ragga på mig & Kakan med hjälp av Mr Butt som blev nerdragen i en sjukhussäng av en 250kg.kvinna,  de trodde vi skulle tycka det var jättesexigt...not......rena skämtet ju.....)
Det blev rätt sent som vanligt, förstår inte varför vi aldrig kan vara som normalt folk & sova i vettig tid om helgerna!? Men sova får man väl göra när mman blir gammal & grå.

Johan ska ha en stor fest med Rocktema 1/11. Vad ska man klä ut sig till då???
Funderade lite på han Slash i Guns n Roses. Då behöver jag bara svarta kläder, ett nitbäte, en gitarr & en stoooor svart krullperuk.  Så ser ni nån sån vandra runt den kvällen behöver ni inte fråga om autograf...det är bara jag isåfall.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anka

vi kan väl klä ut oss till KISS.. du,jag, Mattias och Rille.. fatta vad skoj.. få räcka ut tungan åt folk ju!!

2008-10-06 @ 19:14:27
Postat av: Lindha

Ja det kan ju vara en skoj ide! Vem har längst tunga?!

2008-10-06 @ 21:14:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0