Liten pojke har kommit!

Sambons pappa ringde 23:00 & berättade att Micke & Linas lille son kommit.
21:33 föddes han & vägde runt 3 kg. Fick sms 5:30 från Lina & alla mådde bra!
Gu vad roligt! Nu vill jag träffa dem så snart de vill & snusa på lille bebben!

GRATTIS LINA & MICKE!!!!

Essie sa i morse med klotögon att det var ju bra, för de har ju väntat så läääääänge! Sen la hon till att hon tyckte det skulle vara en flicka, då sa jag att hon har ju en flickkusin, så det var ju skoj att Olle fick en pojkkusin att leka med.
DÅ var hon tyst en stund & sa att hon har ju en pojkkusin också, Emil, hennes idol!

Så nu blir det jobba, börjar 8:45 men åker ju alltid samma tid så nu har jag 30 minuter utan telefon att röja av skrivbordet. Ikväll blir det hundkurs. Ska bli superkul att se hur Baloo beter sig därute nu efter ett långt uppehåll. Kom dessutom på i morse att han ser ut som ett troll & verkligen behöver bada/friseras. Får försöka hinna det imorgon.
Nehe...dags att effektivisera sig & ta tag i pappren!

Ha en underbar dag alla!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

En kille till i sällskapet nu då!! ;-) På bebisträffarna lär väl inte Sigge vara minst nu iaf, fast iof så har han ju börjat komma ikapp de andra grabbarna rätt bra nu!!



Kram

2009-04-01 @ 09:30:59
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Helén

Vad roligt ju.

2009-04-01 @ 16:58:35
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: marie

kul hälsa dem från oss. =)

2009-04-02 @ 18:49:24

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0