Marknad..

Såklart att det regnar när det vankas marknad...>
Men väntar en stund & går nog ner i eftermiddag istället. Får se om nån vill haka på.
Vill ju träffa mamma en stund också & hon slutar runt tolv & åker efter tre till mormor.

Imorse när jag hem från morgonrundan så möttes jag av en stor lastbil hemma. 9 ton med sten lastades av. Olle & Essie tyckte det var hemskt skojigt att titta på.

K
Kranbilen lastar av stödmur.

Så nu har vi att gräva igen :)

Annat en fredag som denna blir att ringa runt lite om morgondagen, se vilka som som ska med imorgon. Sambons föräldrar passar lilla flocken imorgon men kommer tidigt på söndag med dem så det får bli hyffsat lugnt. Jag är fortfarande dunderförkyld så ikväll blir det tyvärr ingen fest med jobbet för mig. Vi ska ha cocktailparty.
hade verkligen sett fram emot det men nja....morgondagen lockar faktiskt lite mer.
Passa på att åka till Eksjö imorgon nu alla. Massa skoj händer ju även på dagen om man inte kan vara barnfri.

På söndag kommer nog Kakan hem :o) Ska bli skoj att få krama om henne ordentligt. Ska hjälpa henne & packa inför deras flytt. Sen får hon åka tillbaka till Liam på måndag igen. Visste inte när de får flytta till jkpg, men snart blir det nog hoppas vi :) Tror förresten Liam fyller en månad idag :)

Nu har OlleBaj gjort nåt i brallan. Eller som Essie säger
"- Mamma Olle har lagt en laddning, den luktar!"

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ღ MONIXX ღ

Hahahaha.. Här säger barnet själv:

- Mamma jag har 'baggat'!



Hoppas att ni får kul imorrn! Och att förkylningen hinner ge sig lite. Blir nog ingen stadsfest för våran del. Om vi inte får ett impulsryck vill säga. :-)

2009-08-28 @ 10:06:45
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Yster igen

Fiesta! Den var ju tokkul, vill me gå!!! Ta en Sangria för mig meQ!, men de blir bryllop i götet ist, kläd isssue, de spöregnar ju!

2009-08-28 @ 19:52:20

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0