Pyssla...

Nu ska jag ta & pyssla lite...ta ner mina 12 paket med scrapgrrejer jag inte ens öppnat....
Sen blir den surprice till nån som står mig nära på posten på måndag! (Hoppas jag)

Imorgon blir det Göööööööteborrrrrrrrrrrrrrrrrg!! GÖTT!!
Klart det blir Madonna, men kommer hålla mig i skinnet & ta det lugnt :(
Höll på att bryta nacken innan när en geting flög in i örat...lite mer ont nu på högra sidan pga den.
Första reaktionen va att slå till örat, sen kom jag på att det inte va så bra, men frågan är om inte ett stick varit mer snällt mot min nacke ett ett tokvift på hela huvve?

Idag har faktiskt varit en riktig trevlig dag, jag & sambon gick ner till stan en stund efter Essie gått till dagis, det var lite andfått för min del så fick lägga mig i bädden ett par timmar när vi kom hem.
Men fyndande lite mer tyg till Pärlan & köpte ett stort lager alvedon. Lite växter till uteplatsen också.
Hittar inte laddaren till kameran, men ikväll hittade jag sladden...vilket gör Olle som misstänkt tjuv av själva laddaren.
TeleOlle. Ska lägga upp film på han när jag hittar laddaren när han går & tjattrar som en Papegoja.

På tal om Olle...alla tycker han blivit så stoooor...
Jag vill ha tillbaka min BEBIS!! Han kommer alltid vara min bebis!!! Mammas pojke!!
Men han har så otroligt mycke hår så han ser ju ut som en rikttig kille nu. Plutten!
Jag blir helt sentimental!!!

Bjuder på en Olle/Essie bild i gamla förrådet i brist på nya bilder!




Här ska de vara ungefär lika gamla :o)
men jag tycker Essie kändes klart mycke äldre än Olle.
Men Olle får ju aldrig bli stor ;)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Så söta barn du har. Och vilken liten Ester. Den träbussen som ligger i lådan en sådan fick Lucas nu när han fyllde 1.

Ha en underbar helg nu i götet och dansa försiktigt...

2009-08-06 @ 21:58:24
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Han är ju din bebis ändå ;-) Söting är han ju!!

2009-08-07 @ 07:00:39
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åhhh vill me scrappa.

Hinner ju aldrig =(

Har inte ens gjort klart Novas album, fy skäms.

Men iofs har jag gjort om det en gång.

Får ta tag i det där...



Kul att åka till Götet.

Ha en härlig helg.



Kram

2009-08-07 @ 10:07:42
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0