Trött...

...har varit på grekresturangen idag & ätit middag med sambons familj.
Det var det vi skulle gjort i måndags men det gick ju inte så bra som ni vet. Underbar mat har de iallafall & idag stod det lammracks på menyn :)
Skönt att komma ut lite men ojoj vad trött jag är nu. Då har jag ändå legat i bädden 4 timmar under dagen & säkert sovit 3.5 av dem.

Länkar till Saras blogg om lilla mini-finingen Liam. (Kan ju inte bli annat än finast med de föräldrarna eller hur ;) )
jag har fått ett foto skickat via mobilen & han var så liten men sööööt! Hoppas på fler bilder snart som är tagna direkt från kameran :o)
Verkar vara nåt tjall med länkarna, bloggen ligger på familjeliv.se, Sara-Kakan kallar sig för Sassa32 så ni får söka er dit!

Imorgon är det redan torsdag...himmel vad den veckan runnit iväg!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

fyy vad otäckt att du krockat...hoppas att du känner dig bättre snart. finns tyvärr många dårar där ute...

2009-08-05 @ 21:35:53
Postat av: Marlen

Fy va hemskt, har inte läst här på ett par dar. Hoppas du piggnar till & att det inte blir några tråkiga efterföljder.



Kram

2009-08-06 @ 09:00:20
URL: http://marleniz.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Måste bestämt se till att bli bjuden på den där grekrestaurangen av min lille man.

Läste om din vän saras lille bebis. Så liten så liten han är.

2009-08-06 @ 10:00:57
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0