6 saker jag är beroende av...

ja en utmaningigen, vet att det varit andra nu idagarna, men hinner inte leta upp dem!

Så jag är beroende av:

- Kaffe direkt på morgonen
- Veta vart mina nära & kära är nånstans
- En titt på barnen innan jag går ut nånstans
- En dusch på morgonen med vacker sång
- Egentid på kvällen
- Sova jämte min Honungsbulle, sover kass utan han

Ja, sen finns det säkert censur saker också som inte släkten behöver få veta haha...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Hej! Tråkigt att du inte kom på partyt idag =( nytt party hos mig tis 7 april, får du boka in =)



Kram

2009-02-17 @ 22:17:32
Postat av: Anonym

Ja, jag var helt säker på att det var IDAG! Sen var mamma nere hos hos 21:10 & så sa jag att jag skulle komma upp idag innan partyt, då sa hon att det stod massa bilar där då. Surt surt! Så kommer gärna till dig!

2009-02-18 @ 08:14:10
Postat av: Annica

Du glömde nikotin!!!

2009-02-18 @ 10:32:46
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smulis, Visste nog att just du skulle fälla den kommentaren haha...

2009-02-18 @ 14:42:25
Postat av: Annica

Hehehehe

2009-02-19 @ 08:37:16
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0