Kvällsnöje...

Kikar på Greys & tänkte slänga in ett litet inlägg i reklamen...
Bara det att datorn tar tiiiiiid på sig att ladda upp en endaste liten sida. Så trött på den.
Vill ha en bärbar nu & slippa denna dunderburken.

Tänkte visa mina nya stövlar, jag bytte de snygga med klack mot ett par snygga, men mer gåvänliga utan klack i mocka.
Lite lustiga, bendelen är fodrad med världens lenaste skinn, fötterna däremot är inte så fodrade = kalla.
Satt med min obligatoriska värmefläkt på under skrivbordet på jobbet.
Fötterna blev lite halvljumna, vaderna blev typ grillade innanför sitt kaninskinn (ja det är nog inte kaninskinn, men lika mjukt.) Det hade nog varit smartare att fodra dem i fötterna....får ha raggsockar!
Nu ska de tryck-impas med spray för att klara sig ett par veckor iallafall! Ni vet ju hur mina skor brukar se ut...



Snygg stövel,snyggare på!


Hade en kvart kvar på lunchen så strosade in på JC/SISTERS/BROTHERS Outletten som ligger innanför JC.
Hittade en jättesöt skjortklänning men det fanns bara stl 36. Men skam den som tror på storlekar.
In i hytten & den satt hur snyggt som helst. Lite tajt i armarna men får väl ha den på svettfria tillställningar!
Den ska säkert vara megaoversize, på mig blev den helt normal skjortklänning. Och en lite kofta till!
Fint va! 75kr plagg! (Skjortan & västen går nästan till knäna, ser kortare & mindre ut på bilden)



Nu måste jag nog hitta ett nytt jobb snart här hemma i bya, det är dyrt att jobba i stan & "fynda" varje dag! ;)

Efter jobbet åkte jag upp till föräldrarna & åt middag med mormor & pappa, sambon kom med barnen. Imorgon ska jag bjuda mormor på lunch, vet inte vad jag ska hitta på. Kanske äta ute istället?
Babyfika också, men är osäker på hur snorig Olle är. Får checka han imorgonbitti! Tror folk varit tillräckligt sjuka överallt så snorar han stannar vi hemma.

Längtar efter Balutten, bara tröstäter ännu & kommer mig inte alls för att gå ut i kylan!
 Dagens GI bestod av en GI macka, resten stavas STORT FUSK!
Förresten har jag hittat den skyldiga till alla wertherskolor! En kollega som har kassavis med såna hemma. Igår kom även Toffifee-askar fram. Har säkert ätit två askar själv.
MEN "Man har så kul med Toffifee...."
Nästa vecka är det Back to the rules igen. Då ska jag vara duktig på maten & motionen igen!
Annars bjuder jag alla på.......
                                                                      Werthers Kola!

Essie är en riktigt fotograf & fotar oss i alla möjliga poser...idag var det denna fina bild som fastnade:



Och med det tackar jag idag för mig & ser fram mot en vecka med ungarna hemma!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Hallå! Hoppas verkligen vi ses imorgon! Var ju sketalänge sen nu ju.... :-(

2009-02-18 @ 22:54:55
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Halloj. Dansen är på Vuxenskolan på tisdagar. Ring dem. Två platser är det ju över nu.

2009-02-19 @ 07:41:16
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: marie

snygga stövlar! dem du hade på dig idag?? vill me ha ;-) nya stövlar..kul att ester va med idag! hon hade fullt upp med alla småttingar haha!

2009-02-19 @ 14:55:09
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0