Oj vad tomt..

inga inlägg på hela helgen. Men har haft fullt upp så inte suttit vid datorn ett endaste dugg. Kollade bara lite juldagsfoto i lördags som Hasse visade.
Vi håller på & målar Olles rum.
Gissa om jag hatar vävtapet just nu. Finns ingen hejd på hur mycket färg den äter upp. Men idag äntligen ser det ok ut så ska finmåla lite i kanterna & sen blir det skojiga att försöka måla gräs längst ner mot golvet.

Sitter & väntar på att barnmmottagningen ska ringa, måste kolla upp Essies eksem som bara blir värre & värre. Säkert inte dit jag ska så kommer nog få ringa runt halva dagen för att hitta rätt. De ska ringa upp efter 9 så får väl se om vi får kommma dit sen.
Nehe...mer senare, måste ta tag i dagen nu!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Helén

Hoppas att ni får någon rätsida på hennes eksem så de inte bara säger att det är virus, som de är mkt inkörda på nu.



Ha en bra dag.

2009-02-02 @ 11:52:19
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0