Sista stunden..

Varför gör jag alltid allt sista stunden?
Om jag packat igår hade vi kunnat vara ute nu i det underbara vädret!
Nu måste jag lägga Olle, sen packa sortera berget med tvätt. Sen när Olle vaknar ska han äta mellis så ut kommer vi nog inte innan 11-11:30 Och då ska vi nästan in direkt för laga lunch.
Sambon kommer hem 15:00 & då ska vi susa vidare till Västerås direkt.
Baloo möter upp oss där runt 19:00 så vi får tuta & köra.
Essie är så rolig. Hon har sagt till Olle hela morgonen att bara tjejer får åka till Västerås. Pojkar får vara hemma.

Missar en trevlig middag imorgon kväll hos vänner till sambon. Tråkigt.
Igår ringde en av mina närmsta vänner & frågade hur det blir med tjejkvällen på lördag. Hade helt glömt bort, trodde det var nästa lördag. Kände mig jättedum. Vi bokade om två veckor framåt & hoppas de andra kan då istället!
Sen skulle jag hemskt gärna vilja träffa svägerskan & maken lite innan de får sin bebbe. De bor ett kvarter bort men har inte träffats sen nyår. Tror vi träffades oftare när de bodde i Göteborg än vad vi gör nu. Hoppas det blir lite oftare nu när hon kommer vara hemma med sin lille Fridolf!
(Fridolf har namnsdag på den beräknade dagen...tror inte de kommer döpa honom till det ;) )
Ja sen har vi ju Trullsan ute i skogen som jag bara träffar på ridningen nuförtiden. Blir inte heller alltför ofta att vi ses utanför det. Men man har ju fullt upp nuförtiden så jag är ändå glad att mina vänner finns där iallafall!
Vi ses om 15 år när barnen klarar sig ensamma hemma...

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Trulls

Ja jag saknar ju dig med och det blir mer och mer sällan som vi umgås, fysiskt i alla fall, tur att nätet finns!! ;)



Men sen är det nog så att för de som har barn och när barnen växt upp så får man nog helt andra vänner.. verkar det som...

Kram och trevlig helg!

2009-02-20 @ 19:49:24

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0