Sticky & Sweet!

Pratade med min käre vän Kakan idag & hon berättade att en annan kompis fått biljetter till en av världens absolut största artister....ja gissa.....
Inte för det är min största iol, men att kolla på den konserten hade ju varit skoj tänkte jag.
Och vilken tur jag har, för så tänkte min syster också & har bokat 4 st (kanske 6st) biljetter till konsert på Ullevi den 8 aug.

                                                ooOO MADONNA OOoo

Madonna kommer till Ullevi 9 augusti.


Det ska bli skoj att se & höra henne! Så nu har jag nåt att se fram emot i slutet av sommaren.

Essie är fortfarande inte bra, hon fick gå till dagis idag men fick åka hem igen efter två timmar. Ville men orkade inte leka. Hon hade sovit nån timme på eftermiddagen, så nu är hon pigg & go som vanligt.
Världens goaste gladaste lilla unge.
Ja liten är hon, knappt ätit ok en enda dag  på en vecka, gör ju en liten tjej ännu mindre. Men på bättringsv
gen så äter nog snart med sin vanliga aptit igen.
Olle har jag knappt ens sett idag - tog upp han 6:30 när jag gick upp, bytte blöj & klädde han sne var det dags att åka till jobbet.
Kom hem 18:30 idag & då hade han redan somnat gott i sin säng. Längtar inte tills det ska vara såhär oftare. Så vis är det bra att Essie iallafall orkar leka när man kommer hem!

Förresten..mina nya stövlar av den dyrare sorten, (fast det var rea) tycktee visst jag behövde banta.
Klacken lossnade när elefantjag skulle ta av dem i hallen. Så imorgon blir det byte. Kanske ska kräva de snygga i mocka istället som jag egentligen ville ha!?

Fått liten Baloorapport på MSN & han verkar trivas & de med honom. Jag saknar han jätteycke & räknar ner dagarna till fredag!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Hemma i lugnet, hmm inga 27 går in här, hade iaf superkul! Ska du med på Madonna då, Kul! Tjejhelg i Götet!

2009-02-17 @ 20:16:50
Postat av: Micka

Åå vad skoj med Konsert :)

2009-02-18 @ 07:57:49
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0