Underbara morgon!

Så skönt att ha ett hemmapass nu!
Tycker jag jobbat h-n av mig sista veckan så det ska bli skönt att mysa!

Idag står det babyfika på schemat, Essie får följa med & passa smågrabbarna. Hon är fortfarande lite kruppig så hon får vara hemma tills tisdag.

Sen ska jag fixa lunch till mormor, inte bestämt om vi kanske ska äta ute istället.
Imorgon ska vi susa upp till Västerås. Det blir mormor, mamma , jag  & Essie. Fyra generationer alltså.
Sambon får vara hemma med Lillprinsen & de ska ha sektkväll.
Hörde att Melker också skulle få vara med. Lite tidigt att introducera två 8 månaders till spelvärlden :o)

Ser iallfall fram mot en lugn helg uppe hos mormor & längtar såklart efter min Balutt!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Härligt med en ledig dag kan jag tänka mig.

Och så får du snart träffa Baloo igen, han kommer nog bli galen av lycka när han ser er!

Ha en bra dag nu och njuut av ledigheten ;-)

Kram

2009-02-19 @ 10:15:02
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0