Utamanad.

Jag har blivit utamanad av Anna & Monixx.
Man ska plocka fram 6 mappen & 6:e kortet.
Efter som jag blvit utmanad av två st så tar jag 6:e & 7:e mapp/kort.

(Jo anna jag har mappar, en för varje år & den en för varje månad, sen lite fulmappar, husmappar & annat. )

6:e mappen är "huset" bilder från huset, renoveringar & pyntbilder.
6:e bilden var denna lilla bild på Essies dopklänning som hängde i hennes rum innan.


Visst är den söt! Den döptes jag ockå i & den har min gammelmormor Helga virkat!

7:e mappen är januaribilderna 2009,  7:e bilden var på Essies kompis.


Så....Då utmanar jag: (ska försöka ta er som inte blvit utmanaderedan)

Camilla (du får ta det när du kommer em från Uppsala såklart)
Ida
Jessica
Helen
Marie
Sussi & peter
Smullan

Alla läser ju varnadras bloggar så säkert flera av er som redan blivit utmanade ;o)
har du blivit utmanad redan ta ett kort från nästa mapp osv...


Idag blir det lunch med bebisgänget på stan. Sen lite måla ikväll igen. Blev riktigt bra med bården igår. Såg att syster skulle kolla wallies så får slå en pling till henne innan jag gör nåt i onödan ;o)

Har helt glömt att jag ska på kurs tre dagar på Djurö nästa vecka så måste kolla igenom garderoben efter lite trasor & så också. Ska till Norrköping i helgen också på 30-årsfest så måste fixa kläder & present till det också.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ja den är för söt klänningen :)



jasså Ester leker med mitt nattis barn ! :)

2009-02-04 @ 12:18:05
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken TUR att du har mappar... hihi blev lite orolig!!

2009-02-04 @ 18:16:08
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Sussi

Utmaningen klar!!

Knasigheter ni hittar på hela tiden!! ;)

Kram

2009-02-05 @ 09:29:47
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0