Fredag :o)

Baluttskrutt blev STOREBROR tidigare denna veckan!
Tre små bernervappisar bev det! Om de är tingade vet jag ej..så skynda skynda & boka Baloosyskon.
Kolla på Måshumlans lilla hemsida på sötingarna.
Igår had vi ett så lyckat träningspass jag & Baloo, så kanske har nåt gått in i mitt huvud? :o)

Valde glasögon igår...resultatet får ni se om en vecka ungefär!

På mitt skrivbord ligger det en StarWars mask & svärd...Essie ska på StarWars kalas på söndag hos kusin Emil.
Vi åker dit idag direkt efter mitt jobb så flocken kommer hit & plockar upp mig.
Ikväll blir det grill hos bror & C, lovat C att nakenbada inatt så det får jag väl hålla dårå...
Imorgon ska sambon leka munk i Kungälv så ska skjutsa honom dit & tänkte nog ta mig en titt på alla riddare med barnen också, fast normalt klädd!
På söndag kommer mamma & pappa tillbaka från Rhodos & jag stannar nog i Götet till måndag för att fira Emils födelsedag.
Mina föräldrar har planerat ha alla kusinerna nästa vecka ett par dagar, men är osäker på om Olle verkligen är inräknad i den vistelsen. Får höra med dem ;)

Sen ska ju Syster erkänna sina synder för pappa...skriver inget här..vet ju aldrig om de smygläser på Rhodos & då tar de väl första bästa flyg hem haha...

Ha en Bäst helg allihopa, det ska vi ha!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

håkan leker oxå munk i kungälv i helgen så har det alldeles lugnt och skönt här hemma ;-)

2009-07-17 @ 19:56:58
Postat av: Anna

Oj då, fler incidenter;-) Stackars pappa... han är hårt drabbad av sina döttrar;-)

2009-07-18 @ 09:06:56
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJDÅ!!! Vad har syster ställt till med nu???? Hälsa Johan m familj o en extra hälsning till Emil från oss i Orrefors:)

2009-07-18 @ 23:29:16
URL: http://asajon.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0