Midsommar slut!

Så...
Nu e vi hemma i hålan igen. Helgen har varit kalasbra, det enda som saknades var ju lite mer sol.
Men ganska varmt har det varit ändå & inte alltför många skurar som läckt ner från himlen.
Husvagnslivet pasade oss alldeles ypperligt. Speciellt Essie har varit exalterad över vistelsen på campingen. 
Oblyga hon skaffade sig redan nya vänner & pratade med alla innan hon knappt ur bilen. 
Vagnen fungerade utmärkt även om våran nog var den äldsta bland de andra "skeppen"!

 








Så fint har vi haft det!

Vi tänkte susa till Becca i Figeholm & inspektera deras nya hus, men när jag ringde så var telefonen avstängd..
Jag sa att hon är säkert på BB :o)
Och idag ringde hon tillbaka & då var de på väg tillbaka från Kalmar med en liten POJKE!
GRATTIS!!!
Tyvärr hade vi redan kört hemåt då så kunde inte sticka in & kika på plutten.

Imorgon fyller Olle 1 år!
Fattar knappt att det var inatt för ett år sen vi åkte in till BB! Lille plutten är ingen bebis längre.
Imorgon kl 18:50 är den exakta tiden så då får det bli lite kalas härhemma med familjerna.
(Nu tog det inte en hel natt & en hel dag att klämma ut han,  vattenet gick på natten & sen blev  jag igångsatt kl 14:00, fick värkar kl 17:00 så två timmar av ont är ju inget att klaga på!)

Nehe...nu ska vi fixa ihop barnen för bädden & sen blir det tidig natt för mig också idag!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: ღ MONIXX ღ

Ni verkar ju ha haft det supertrevligt oxå!

Mysigt att åka iväg allihopa, även barnen.

Kan säga att jag saknade dem något gräsligt mkt redan på fredagen. då hade jag inte träffat dem på 1 dygn, det räckte gott för mig. hahaha

Ja, men glad midsommar i efterhand får jag väl säga!

Kram

2009-06-21 @ 19:29:16
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Mia

kul att ni haft det bra! sammanträffande, noah kom 18.40.. :)

2009-06-21 @ 19:55:32
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: marie

ser trevligt ut där ni varit! gratta olle ifrån oss.

2009-06-21 @ 20:25:51
Postat av: Yster

Fin fint med Husvagn! Grattis till lillpluppen och kram!

2009-06-21 @ 21:44:57
Postat av: Jessica T

vilken härlig midsommar ni verkar ha haft. Ont om vinglas eller? ;)

Redan ett år?! Såg firarbilden i tidningen och har klistrat in den i Lucas babybok. Nu är det knappt 1 timme tills det är i morgon så jag säger Grattis till Ollebullen! Häftigt med kalas just exakt tid. kanske ska satsa på det med. Vi brukar vara uppe då. 05.18 Tyvärr...

2009-06-21 @ 23:03:21
URL: http://prinsmamma.blogg.
Postat av: micka

Vilken trevlig midsommar ni verkar haft ! :)

Längtar tills vi gör camping premiär v 30 nu.



Kram

2009-06-22 @ 11:50:52
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Morbror Anders

Linda, jag beundrar din kreativitet. Dina texter och bilder är fyndiga också. Grattis till så underbara barn och man. Anders

2009-06-27 @ 18:59:55

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0