Tråkdag...

Jag har en TRÅKdag idag.
Skulle sortera mina papper men hur kul är det?!

Varit på en promenad med Gabbe efter lämningen på dagis, sen fastnade jag liksom här.
Olle demolerar telefoner, han har ringt nån på sambons jobbmobil & lyckades på nåt vis även ändra nåt med nån inställing så tror att det låter bebisprat när man kommer till telefonsvarararen på den nu :o)

Bussresan gick hyffsat bra igår, men fick ju gå halva vägen då bussen bara tog sig till kanten av förorten Norrboda.
Ja det ska väl mycke till för att köra ver den bron ;)
Det var trevligt att träffas Lotten & de andra iallafall. Essie skötte sig sådär, hon hade svarta ögon mest hela dagen igår & vet inte hur många gånger jag fick höra:
" Då leker jag inte med dig, du är inte min kompis! Jag leker bara med PAPPA!"
Argbigga kan hon vara min lilla busunge.
Eftermiddagen susade snabbt förbi med huset fullt av alla ungarna. Känner mig rätt ofta som en 5 barnsmamma här hemma med alla granntjejerna.
Men det är roligt att kunna ha det så & att alla leker med varann & kan springa själva ut & in.
Stora tjejerna älskar ju att passa Olle & är så duktiga med honom.
Essie sa i morse att L hade nattat Olle igår & att det gick jättebra...
Hm...får nog fråga sambon om det var så, fast Essie brukar sällan säga sånt som inte har hänt. (såvida hon inte ska lura till sig nåt)

Igår såg jag att Baloos mamma är parad :o)
Pappan heter Abbe & är bror till Baloos pappa & bor på samma kennel.  :o)
Pappa Charlie hade också haft dambesök av en annan fin tik.
Så ut & shoppa berner sennen nu så jag får nån träningskompis i samma size!



Kameran är borta så nu ska jag faktiskt ta tag i att leta rätt på den. Sen blir det lite efterforskningar på att kanske kunna låna husvagn i sommar eller köpa nåt mindre åbäke.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Tack för promenixen =)



Å jag som trodde jag skulle få nåt gjort idag.

Hade lika gärna kunnat stanna hos Dig för här händer det inte mkt.

Ja fastnade här när Enya somnade och sen har jag knappt fått bort baken från den här stolen.

Bäst att sätta fart nu då, så jag inte får skäll när M kommer hem från jobbet hihi

2009-05-19 @ 12:05:55
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anna

"MAN SKA HA HUSVAGN".... :-)



Tack för lunchen - du har en innestående ;-)

2009-05-19 @ 20:17:30
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Helén

Haha, men vilket nr på bussen tog du då för 61-an går ju ända ut till Norrboda o runt i Norrboda dessutom. Den kan man ju åka från Handskeryd ända ut dit utan att byta. Den är ju smidig......

2009-05-20 @ 12:38:02
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0