Tisdag..

...inte ens en skojig överskrift kan man komma på.
Haft en seg dag.
Kom inte igång på jobbet utan fastnade bara med massa skräpgrejer...jisses vad jag inte gillar att komma i otakt.
Hemma igen tog jag mig ett varv runt sjön, kanske inte så smart för nu har jag ont i sidan på knät.
Undrar vilken del som sitter där?!
Hm..dumma knä...
Måste iallafall skaffa mig några varma skor...får leta reda på ett äkta tantpromenadskor i läder eller mocka....



Åh så snygga...eller hur?!!?

Känner att soffan skriker på mig nu. Ska äta en makrillmacka, dricka the & kolla på Ugly & sen DH!
Hoppas att jag vaknar på ett bättre humör imorgon med massa energi!!!!

 

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Hopps du har massor av energi i dag.

2009-11-11 @ 13:42:34
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas också du hade en "bättre dag" idag, även om jag tycker det lät som att du hade energi igår =). Ang. mina små röda smulor i skålen så hade du väldigt mycket rätt förutom att det är chiliflakes (om det nu inte är samma sak som chilimix ;-)), men de skulle användas som marinad till kyckling. Ten points to you ;-), nu blev det dock så att vi hade så mkt rester i kylen som behövde ätas upp så jag fick skjuta på mina chiliflakes på framtiden!

2009-11-11 @ 21:16:46
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0