En så skojig dag!!

Varit på kalas hos Sigge som fyller 1 år idag:


ja, detta är ju inte Sigge, utan den fina tårtan. Upptäckte just att jag inte fått med själva födelsedagsbarnet på bild :(




Olle & Essie mina sötingar & tårtälskare!

Efter kalaset smet vi bort till mamma! Efter en god lunch såg ser jag numer ut såhär:



Blev jättenöjd. Lägger nog helsvart nästa gång!

Sen kom det bästa brevet på posten!
Nervigt & pirrigt. Fick till slut upp det gröna brevet.
Sen blev det ett STORT YES!! Skrämde både Baloo & Olle.



Jepp, Baloo blev friröntgad!
Trodde nästan det men man vet ju aldrig. Ibland visar det sig inte alls. Han har ju bra anlag bakåt, det tittade jag noga på innan jag bestämde mig. (ville verkligen ha den pappan & mamman är perfekt liten & fin)
Sen har jag varit noga med kost & motion & jag tror benhårt det har ganska stor betydelse när man har så stora raser som jag har. Nu ska han få göda upp sig lite & grovna till under kommande året!
Jippi!!

 

 

 

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Tårtan såg ju nästan fin ut;-)



Du fick fina kalasbilder iaf..

2009-10-12 @ 18:14:04
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Yster

Snygg du e! Blir ju me svartsugen.. Grattis till baloon ge han nåt äckligt grisöra till pris, skönt att han va bra. Essie ser ut som en riktig donna, å tårtan e ja lite avis på, men ribban ligger högt, vad ska de bli nästa kalas?

2009-10-12 @ 19:19:26
Postat av: Jessica

Å vad mysigt på kalas. Så tråkigt att vi inte kunde komma men han har inte varit pigg Lucas i dag.

Vilken underbar tårta!

Du är supersnygg i mörkt hår!

2009-10-12 @ 21:44:56
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Yster

Hej, kolla på www.skalaminimal.se efter kontakter.

2009-10-12 @ 21:47:51
Postat av: Anneli

Mysigt med kalas!

Du blev jättefin i håret! Såg naturligt ut, är du blond eller mörk från början?

2009-10-12 @ 22:39:22
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Lindha

M;in normala hårfärg är obestämd :) Brun som barn men nuförtiden tror jag det bor en obestämd råttfärg under toningarna :)

2009-10-13 @ 08:19:53
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0