Sur Citron!

Olle vaknade 5:40.
Sen låg han inne i sitt rum & pratade småpep till kl 06:50 då Essie hörde han.
-Mamma OLLE ÄR VAKEN!!
Så hörde han ju henne & då satte han igång Ollelarmet så det var bara att gå upp.
Essie sköter sig själv om mornarna. Olle brukar vara gullig & haka på henne & vilja ligga hos oss i sängen & kolla på Bolli.
Men icke idag! Han är en bestämd herre som säger ifrån när det inte passar. Och idag passar inget.

Nu ska vi göra fetfrukost! Det är jag värd!
Sen ut med Baloo en tur i höstrusket. Gympa med Essie kl 11:00
Snika till oss lunch nånstans (lutar åt svärisarna för de har Olle när vi är på gympan)
Sen hem & avvakata sambons återkomst!
DÅ ska jag ta en LÅÅÅÅÅÅNG promenad med Baloo! Kanske gå & FIKA hos nån... (Bakade muffins igår så det kan jag ta med själv ;) )

Men jag & barnen har haft en mysig helg! Bara lite väl lite sömn för min sovklocka!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Tja han kan ju inte vara sol jämt, har me haft bäbis här i helgen, en riktig sol iaf!

2009-10-11 @ 16:06:57

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0