Mörkret faller...

Suttit vid datorn sen kl 17:00 nu.
Märkte inte hur mörkt det blivit.
Höst på G?!

Jag har äntligen tagit tag i alla bröllopsbilder.
Det är ca 1500 bilder att sortera ut för framkallning.
Kan inte riktigt bestämma om vi gör en fotobok eller en egen klistrabok så inbjudan/program kan klistras in också.
Båda delarna känns lite too much då vi får ett från fotografen också. Då blir det tre album + bok med bilder där gästerna skrivit.
Ska ta mig en funderare till :)
Ska skriva klart hela dagen också till bröllopsbloggen & skriva ut det & spara.
När man tittar på bilderna längtar jag så tillbaka.
Går nog inte föreställa sig, om man inte gjort det själv, vilken dag det var!
Lagt rätt många bilder på FB nu.


Nu efter sommar & "semester" är jag mest trött, tappar hår & naglarna är nerbitna till knogarna.
Kanske blir skönt att börja jobba på tisdag igen ;)
Jag har rätt mycke semester kvar, men vi har lite större projekt härhemma i häst så det kan vara bra att vara ledig då & riva ut badrum!

Nu en tur till Kvantum i regnet sen ska vi mysa med sista sommarchipsen innan vardagen slår tillbaka imorgon.
Längtar inte alls, denna semestern har varit på tok för kort! (men rolig)




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Gör nåt kul minne av bilderna =) Å sommaren e inte slut än, de e massa sol å skoj kvar!



Kram

2010-08-09 @ 11:54:26
Postat av: Linda S

Jättevackra bilder från er bröllop på FB. Kul att se! :-)

2010-08-09 @ 12:07:55
Postat av: Anneli

Ni ser ut att ha haft en skön sommar, härligt!

Jag har inte alls hängt med i bröllopssvängen och av någon anledning glömde jag bort både bröllopsbloggen och lösenordet. Tar hemskt gärna det igen så jag kan botanisera bland era underbara bilder!!! =)

2010-08-10 @ 20:22:23
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0