Lata dagar!!!

Så lata dagar.
Idag är det dags att rycka upp sig ur dvalan.
Ju mer jag får sova, ju slappare blir jag...
(nu jublade sambon att han får sovmorgon imorgon....det får vi se...)
Halva dagen har ju liksom gott innan jag ens är redo..

Men ganska skönt också att inte ha några måsten eller tusen aktiviteter hela tiden.
Idag ska vi hämta ved.

Jag ska ner på stan & fixa lite papper som det ska skrivas på ;)
Vi funderar & klurar på lokal till bröllopet.
Det är nog det svåraste av allt....
Har ni förlslag på lokaler där man få laga/ta med egen mat, som är stor OCH där det även går att vara ute om det är fint väder. (vilket vi hoppas på , men den svenska sommaren går ju inte lita på...) ??!!

Neheej.....in i duschen sen ta tag i dagen ;)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: sandra

Hej! Grattis till bröllopet! så kul!

Du har ju lövhults festlokal, sen om ni blir ca 40 så har ni hembygdsparken, Den gula villan mitt emot hembygdsparken tror den heter odd fellow...Hoppas att ni hittar nåt...Kram

2010-01-02 @ 15:28:33
Postat av: Anneli

Alltid skönt med lata dagar!!!

Jag är inte så bevandrad när det gäller lokaler här i stan dessvärre...fast det är klart...det beror ju på vilket ställe för vigseln ni valt fniss

(Har ju dock provat på båda ovanstående förslagen, funkade dom gångerna!)

2010-01-03 @ 19:34:21
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0