...nemen nehe...

...och vad glömde vi idag då?
Jo att jag började 8:30
Inte hade jag behövt nästan köra av vägen till jobbet.

Avatar filmen var jättebra! Romantisk/Action & underbart vacker.
Dock inte så vacker så jag vill flytta till Pandoraplaneten som en del andra verkar vilja. Jag har ju läst om folk som blivit psykiskt sjuka efter längtan att komma dit efter att sett filmen. Och innan filmen pratade hon som presenterade den om det, att det just bara va en film. I USA kan man säkert stämma bion för att man blivit lurad & inte kan åka dit på riktigt.
HUR kan man bli så påverkad av en film? Det finns ju inte ens en bok som tillhör den..eller gör det det?!
Jag hade iallafall inte velat se ut som blandning  mellan ödla & smurf.
(Nu skulle jag haft PS så kunde jag ju visat er en fin bild på mig som ödlesmurf...)


Bröllopsfoto..
Det var ingen billig post i budgeten.
Klurar & funderar på hur vi ska göra med det.
Vill ju ha riktigt fina bilder, & bokar man nån proffisionell känns det som man ska ha garanti på att det blir bra.
Samtidigt har ju flera vänner riktigt bra kameror...
Sånt där är så svårt.
Jag får nog boka in en dejt med mina gifta vänner & gå igenom allt & lite till med dem.
Runt 6000kr kostar en fotografering i den form jag vill ha.
Mucho Money för ett litet kort ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

En riktigt bra fotograf är Janne Wrangbert

http://www.wrangberth.se/

Han jobbar på tidningen och har tagit en väns bröllopsbilder. RUGGIGT BRA!!!!!!

2010-01-19 @ 19:15:52
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Förstår din tanke om bröllopsfotograf, men om man ska vara egoist och tänka på vilka minnen NI kommer ha kvar från bröllopet så är det ju ringarna och foton så mitt tips är ändå att inte göra så mkt avkall på det även om det kostar skjortan. Däremot skulle jag nog stryka "annons i tidningen" direkt, det är inte för er skull utan andras...om du förstår vad jag menar!?

2010-01-19 @ 20:02:15
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Mia

hej! kalle är bra ja..jag brukar köpa en stor bunte varje gång jag går på second hand.. 2 kr styck gör inget om det blir nån repris.. :)

Liten kommentar om fotograf.. Vad är det för mening att lägga ner en massa pengar på bröllopet om du inte kan få gå tillbaka och återuppleva minnen genom underbara foton...? och inte suddiga eller just dom där blderna som du själv inte ens tänkt på att man kunde ta..

2010-01-19 @ 21:00:40
Postat av: Sussi

hmmm.. har en kusin som gått mediaprogrammet och utbildat sig inom foto.. ska jag kolla med henne om hon kan tänka sig att ställa upp?? en vild chansning men hon är duktig vad jag vet! Hade inte du någon fotograf i aneby om inte annat?? hon som tog bilder på Ester och masken..

2010-01-19 @ 22:36:14
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Lindha

Tack för era tips!

All kommer undersökas noggrant :)

Jag har prel.bokat en fotograf, men inte bestämt.

Hon i Anbeby bor ju i Alingsås nu & är ej ihop med min släkting längre, men jag ska prata med henne oxå, ifall hon är i krokarna den dagen :)

2010-01-20 @ 08:07:56
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0