En svan...

...det vore väl vackert att ett par svanar som struttar runt utanför kyrkan & sen utanför OddFellow.
Lite som S.A.T.S 2 på gaybröllopet.
Det skulle jag tycka vore fint.

Men vart ska de bajja?! Svanar bajjar ofta & stort. Större högar än Baloos! Alltså stort.
Får be gästerna ha gummistövlar kanske....tror inte våra gäster bär Manolo Blahik eller hur det stavas.

Gick iallfall ner till sjön för att hämta hem det ledsna svanparet utan ungar, kan ju vara bra om de vänjer sig vid oss en vecka innan.

Kan tala om att det inte gick så bra, så jag får väl ringa den där svandamen uppe i stockholm & be henne packa in ett par svanar i släktingarnas bil när de kommer på torsdag.
Mamma kan nog ha dem i källaren en natt...


(jag vet inte hur jag sprang, men det blev väldigt konstiga ben på fotot jag bad en kille ta..)

Men jag fick iallafall tag på lite bordspynt. Så nu har jag flätat ihop två rader & ska kolla tills imorgonkväll om det håller.
Vilken tycker ni?
Björkfläta eller bara vass?
Jag misstänker att björkflätan kanske inte är så piggis imorgon men det återstår att se.





Det ska vara mer blommor & såklart strukna dukar ;)
Men jag hittade inte mian provrör till blommorna så fick ta medicinskedar.

Vilken tror ni klarar sig?!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

jag tycker vass!

2010-06-18 @ 10:26:13
Postat av: Monixx

Båda var fina, men vassen ser prydligare ut, så jag röstar nog oxå för vassen.:-)

Förresten, du är ju grym på att ordna bröllop...!

(och jaga svanar oxå för den delen) ;-)

2010-06-18 @ 19:44:47
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Sussi

vassen var häftig!! jag kan ro runt i båt och plocka det åt dig på torsdag ;)

2010-06-18 @ 21:41:04
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Syster

Klart vass, ja såg ju dem dag 2, å vassen såg oförskämt oberörd ut, medans de stackars björkarna sloknat för länge sen, dessutom e de lite tuffare me vass, hur ofta har du sett de innan?`kram

2010-06-20 @ 10:48:21
Postat av: Yster

Glömde ju berömma den enastående fotografen! Hur snygga bilder som hellst ju, så ny har du både i häst&vagn och dig själv på svanjakt! Kommer de ett bröllopsfoto me tro?

2010-06-20 @ 10:49:56
Postat av: tessan

jag säger nog emot de andra o säger flätan... :)

2010-06-22 @ 14:37:04
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0