Rustade för våren!

Då börjar vi bli klarrustade för våren i klädväg till Knottarna!
Det som fattas är gummipjuks & en jacka till, till Olle, fleecejackor till båda & ett par regnbraxisar till Essie.
Jag traderade in ett fint Didrikson fodrat fleece till Olle. (hittade naturligtvis ett annat precis när jag vunnit auktionen men ska inte sura. Fick bra pris på den jag vann & har varit så nöjd med Essies)



30% idag på Kappahl så köpte lite lika för en gångs skull!
Kul att kunna matcha nu när Olle gått upp på barnstorlekarna. Att ärva allt av Essie har jag lagt ner då hon blir så sur om det inte är tjejigt.
Förresten har hon accepterat den gröna jackan nu :O)

Äntligen är det torsdag. Fredag för mig ;)
Denna veckan har hysterisk & känns som jag inte slappat en enda gång eller hunnit sitta ner. Kollade på DH i tisdags & Greys igår men det är enda timmarna jag bara suttit.
Barnen har jag knappt träffat eller gjort nåt skoj med, så imorgon ska vi ha en egen MYSdag!

Skulle kollat på bröllopstårta men har ingen bil & känner inte för att gå ner själv med båda barnen i vagnen.
Sparar den så sambon kan följa en annan dag istället så ska vi beställa fingerglittret också!!!

Olle fick åka lite i pappas bil här på vändplanen häromdagen:



Lycka att få ha en egen bil!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0