Sanndröm?!?

...en vecka eller två försvann av mitt liv.
HuxFlux ska jag gifta mig.
Kommer till mammas salong & då säger hon att hon inte orkat beställa nåt löshår eller de andra sakerna.
Hon tvättar mitt hår sen ska hon "dricka kaffe" med mina släktingar.
Mitt hår drypande blött...

Plötsligt är jag i nån slags bröllopsbutik i Eksjö (vet inte ens om de har nån)
Jag har inga skor för det hade jag inte hunnit köpa. De erbjuder ett par bruna tantklackskor & hänger över nån missfärgad slöja över håret.
Klänningen har jag inte hunnit sy in eftersom den där veckan bara är borta & tiden för provningen har jag då missat. 15kg hade jag lyckats gå ner vilket gör att klänningen absolut inte sitter uppe utan de knyter nån slips under brösten så klänningen knölas ihop.

Känslan var bara PANIK! Det var 1 timme kvar till fotograferingen.
Jag visste inte ens om maten var fixad eller var sambon befann sig.

Vaknade med hjärtklappning....kanske tur att jaginte han drömma klart?! Undrar hur det hade slutat...
Fy vilken HEMSK dröm!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Ha ha, nån som börjat få bröllopsnojja! De kommer gå tokbra, men tack för att du bjuder oss på ett härligt skratt!

2010-03-15 @ 20:34:52
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Fast det låter väldigt kul i mina öron haha!

2010-03-15 @ 22:12:33
URL: http://idaelisa.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men...det låter ju som att du ska föda barn....hihihi....

2010-03-15 @ 22:15:23
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: tessan

haha låter kul iaf men kan förstå att det nog inte är det haha ;P



svar- tack så mkt :D

2010-03-16 @ 15:00:25
URL: http://mammatillenlitenprinsessa.blogg.se/
Postat av: Annica

Någon som börjar bli stressad och få lite bröllopsfeber??

2010-03-16 @ 16:31:46

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0