Redo!

Sambon & barnen kom hem max 10 minuter innan mig idag.
Möttes av en förväntansfull Essie:



Skickade mms till hennes  (:s mamma) & en minut senare fick jag likadan bild tillbaka fast på Agnes då.
Sen ringde de varandra & hade en diskussion vilka kläder de packat ner...
Det börjar tidigt....
Vi har packat våra fula begagnade resväskor fulla. (Kanske nåt att önska sig?!) 
Ingen aning om vikten. Vågen har jag spräckt ;)


Min väska är faktiskt bara halvfull :)

Idag var det 27 grader på Kreta.
Askmolnet hänger som ett trist moln över våra huvuden. Ikväll har vi zon två.
Imorgon bitti...ja vem vet?!
Skulle vi inte komma iväg blir det en helweekend på nåt badhotell här i Sverige med maxad solariebränna!

Baloo är avlämnad hos sin favorit Daniel. Han kommer ha det bra där men det gjorde ont att lämna iväg lille grisen!!


En liten bild jag kanske kan kolla på på Kretis :)

(undrar var de där solbrillorna är, köpte nya idag...OCH röda träskor...superfina men inte äkta utan 350kronors från Scorett)


Ha det så bra nu alla!
Om 5 timmar 45 minuter ska bilen rulla härifrån!

Hoppas ni får lite sol också, här är ju rena rama vintern fortfarande! När jag kommer hem vill jag kunna lägga ner alla mössor, vantade & fodrade regnställ i källaren!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Hoppas nu att ni får en alldeles underbart härlig resa. Njut ordentligt av solen och värmen för det är ingen som vet när den tänker komma hit.



Ta hand om er!



Kram

2010-05-13 @ 09:42:03
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Monixx

Ha det nu helt fantastiskt skönt på semestern!

Tänk inte det miiinsta på oss här hemma i kalla Sverige ;-))

Var rädda om er.

Kram

2010-05-13 @ 23:31:29
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Marlen

Åhhh vilken lovely bild :)



Ha en underbar resa.

2010-05-14 @ 12:00:34
URL: http://memystella.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0