Tack Mamma för tippset...

Badrumsrenoveringen gjorde också så garderoben i hallen vart tvungen att byggas om. Rören går där.
Så våran hall har varit ganska kaotiskt sista året för det har ju varit tomt på hyllor därinne.
Nu börjar det bli ordning på torpet.

Tack mamma för tipset om ta upp gamla badrumskåpet från duschen i källaren! utan dörren blev det jättebra!
Nu är det bara sortering av alla saker i korgar utanför & lämna in toa & garderobsdäörr för lackning.
Sen får nog nästa projekt bli hallarna i stort, behöver målas & tapetseras om.




Ny lampa i köket!
När jag skulle sätta upp den igår så glappade den, tryckte till uppe i kopplingen som kommer ut från taket.
Vipsi så kom det blixtrar & poffar från den.
Kökets övriga lampor började blinka & så släcktes allt..
Jag fick en mindre stöt, men blev mest rädd.
Är rädd för el & eld! ://
Snälla M kom ner & fixade säkringar & kopplade ihop sladden från taket. En av trådarna hade hoppat ur & gått emot stålgrejen lampan sitter i taket med. TUR jag inte höll i den utan i plastkontakten fårn taket.
Jaja..nu ska sladden bara kapas av (av en riktigt elekriker ;) ) Sen blir det så fin så fin i köket!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0