Loppa Loppis & husvagnsfix!

Liksom ingen ände på grejerna som behövde fixas till vagnen..
Batteriet måste bytas nu också, så konstaterade att nu är den fixad för mer än min lilla Pärla kostade...
Hm..jaja, vissa saker måste göras.
Lagt fram grejer ikväll som ska packas in.
Försäsong måste man ha det varmt & skönt så många goa täcken & kuddar måste följa med.



Så vart det Loppisen då..
kanske kan den hjälpa till att finansiera Blå Slottet?
Men Essie säger att hon ska ha alla pengar för det som varit hennes, hon ska spara till en Ipad..
181kr har hon sparat ihop redan.

Men hon har tjatat om loppis flera år, så ja, hon ska få sin vilja igenom & vi ska ha hemma under helger eller när folk vill komma ett tag. Sen lite bagagelucke loppis & nån riktig ska hon få prova på.
Det som inte är borta sen åker till insamlingen.
Just nu finns mycket barn kläder, tjej upp till 110 & pojk upp till 98-104. Sen kommer snart ganska mkt i 116 flicka & 104 pojke. Men inte kommit till sommarshoppingen ännu för dem.
Lite leksaker, trehjuling, lite söndergnagd men fungerande flickcykel 16" (Baloo gillade trampan)
Små pynt, persienner, utdragssäng, skor, kläder jag tröttnat på eller inte kan ha osv..

Slå en pling & kom kika!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Loppis är urkul! 17 maj är det loppis i Pilabo i Anneberg, jag funderar på att ha ett bord där.. Ska du med?

2012-04-17 @ 06:49:07
URL: http://sussissymfoni.wordpress.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0