Avslut!

Vi vart nere i Tylösand i helgen för att hämta hem lite grejer. Goa pappa & mamma hyrde en stuga på Tylebäck, och min bror m familj va också nere.
Helt okej väder, och på lördagen var vi på sista Afterbeachen...
Det är alltid Du & Jag som öppnar den v29 och avslutar den sista kvällen.
Vilken stämning och himmel vad bra de var! Fatta hur svårt att vara coverband och kunna så många låtar, både gamla & nya sommarplågor!

 
 


Helt proppat med folk, inte ens hälften syns på bilderna!
Mina promenader under sommaren har ofta gått i denna trolska miljö:
 


Campingens avslutning bjöd på Karaoke & mat i Bistron!
 

Historien om hur vi äntligen kom hem dagen efter.....tar vi ett annat år !
 
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0