Jul Jul Jul!

Annandag, sitter i soffan. Essie & Agnes kollar på film, Olle spelar sitt nya film.
Vi bygger lite Lego och bara är. Gillar dagran efter...

Lite bildbomb från vår jul :)
 

Lite före jul med vänner. Rädda granen stod på schemat, och så Olle en jäääääätte rolig present av Kakan...jaja..hon har ju två småkillar så nåt som låter kan vi nog hitta....





Äntligen Julafton. Efter att vaknat klockan 03 och 05 fick de äntligwen gå ner på morgonen 7:30 när klockan ringde :o)
Sen var det Jula hela dagen. Frukost hos oss, jullunch & tomte hos svärförsäldrar & sen jul hos mina föräldrar! Härligt härligt!




Igår, årets Bastu med mina syskon!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0