My Broken Man

Tur att det bara är en tumme som är brusten och inte hjärtat :o)
Dagens pulkaåkning slutade efter ett åk. Tyckte de kom hem väldigt fort, och tanken snuddade vid vem som skadat sig. Men hörde inga barnskrik så tänkte att kanske nåt gått sönder.

Och jo, det hade det ju. Maken kommer in med tumtoppen åt fel håll. Liksom tummen upp hela tiden.
Bara att skicka han & hans bror till akuten. Hem kom han med gips. 
Tre veckor med det och sen inget lyftande på ett par veckor. 
Inte vet jag vad det kan ställa till, då han bara lyfter papper på sitt jobb,  så blir det väl mest här hemma som jag inte kan beodra ommöblering... 
 



Så kan det gå..så ta det lugnt med pulkorna!
 
 
 
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Stina

Snö ute. Åka pulka.

2012-12-29 @ 00:51:25

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0