Roomservice please...

Tänk om de kom hit och fixade..
..men undrar om de skulle tåla Essies ständiga kommentarer om att man sorterar fel?
Jag sorterar Stora dockor, Mellan dockor, Pyssel, Ponys, Pet shop, Barbie, Monster High, Sygrejer, Böcker, Cafe, Konstiga saker.
Ungefär så. Problemet uppstår när alla dessa saker har massor & åter massor tillbehör i diverse miniversioner. Då blir det lätt att en MonsterH sko hamnar bland Barbie, en Ponyväska i lådan för konstigt, eller varför inte ett vackert diadem för en ZzuZuPet (eller hur de stavas) hamnar bland mellandockanlådan..
Kände iallafall trots Essies petande, att jag hade lite koll. Klar efter ett par timmar så lika bra att ta Olles rum med. Enkelt. Bilar, Utklädes, Bondgård, Flygplan....och sen blev det KAOS!!
hm....hur sorterar man killgrejer...bara bilar, fast bilarna kunde också förvandlas till robotar...
Vertyg, lådor, bilar, Playmobil, Pirater, Gosedjur, Bilbana och massa smått till detta..
Gissar att han kommer bli väldigt arg när han upptäcker att det saknas tre ica kassar med saker.
Trasiga saker! Vääääldigt trasiga.
I Essies rum blev. Efter Olles blev det lekrummet här nere. Bort med bebisgrejer & annat som ingen rört på evigheter. Bebis & småbarnsgrejer kan vi enkelt ta upp när smått kommer!
Me like att rensa undan!


 
Essies Rum:



skor väskor/mössor/solglasögon/ Kök/ små Barbie /Stora Barbie
Galgar/ Hår / FiltarTäcke/
Hästgrejer


Olles rum, tog ingen bild när allt låg på golvet i nåt av rummen, hivade ut vartenda låda med allt.
Så ja gissa om jag sorterar sen klockan 9_30 idag...

 
 
Sådär...bara att se vad Tomten kommer med...
 
 
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0