Projekt hus!

Det är ju alltid mörkt nuförtiden ute..så har inte bilder för allt just nu, men visst är det intressant när man kan jämföra hur mycket man gjort.

Ibland tänker jag att vi inte gjort nåt med huset, men det finns faktiskt ett par arbetstimmar bakom.
Men när jag kollar bilder, så ser jag tydligt att det mesta hände första åren, sen tar allt längre tid.
Igår kom jord till framsidan, så nu kommer vi ha jordberg inne varje eftermiddag, då vår Olle absolut måste plöja lite innan han går in..frys jord frys!!
 


 
Och idag, lägger upp fler "idag" bilder en annan dag, har inte arkivet på denna datorn.
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Oj, ni har ju gjort massor! Så mycke finare me ljus hus än det brunsvarta träet, å sen har du ju toan inne å massa annat gjort me ;)

2012-11-14 @ 10:41:15

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0