Paparazziträdet...

I helgen när jag grävde grus & la sten på framsidan var det flera som gick förbi här uppe som stannade & frågade om vårt chockröda träd. Den är jättevacker hela tiden när den har löv. Den är mest av tiden röd, sen blir den lite grön & efter det som nu precis innan löven faller är den alldeles klarröd.
Vi bor ju ett par meter ovanför gatan nedanför, och när jag höll på hörde jag att det stod några därnere & diskuterade trädet, sen när jag skulle flytta mig så såg jag dem, och de mig, då stod med mobilerna & fotade.
Vilken min de fick när jag dök upp och vips så försvann de. Men hoppas de fick nån bild! :o)
 
BlodLönn
 
 
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0