VallboHaga 1:0

Våra värdar påstår att detta var den första & sista Party Party i nya huset...
Jaja...det tar jag med en nypa salt, men de kan ju få lära sig brandlarmet innan nästa gång...
Måste säga att det var en rolig fest med alla gamla innehåll :)
Lite splittrat glas, mycke drinkar, dans & tjöta med nya vänner är alltid super kul!


När vi kom stod det en hästtransport på uppfarten...blev allt lite fundersam, hund vet jag ju Em vill ha, men en häst?! Klurade en stund, kanske hade hon köpt en jättestor badanka?
(när jag hjälpte till att flytta in för ett par veckor sen packade jag upp fyra kassar med badankor + massa andra ankgrejer...gissar att Em gillar ankor..kortet på ankorna är från flytten, numer bor de på en hylla i badrummet en våning mer...proppat med ankor...men sööööta! saknar nästan min kosamling...)
Men lite senare under kvällen.....ut från röken....kom just en häst..

Häst!!
Snacka om Grisfest!
Jag kan rida, jag har en sadel

nån som minns :)





 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0