Första ridskoleturen

Idag har jag haft en stolt tjeja.
Första gången på ridskola.
Jisses vad ögonen vart runda och vad hon säg in vartenda ord som sas.

Hon fick en stor häst som heter Spartax. Han va Stallbästis :o)
Essie fixade själv att svänga några snett igenom, tycker hon vart riktigt duktigt på att titta framåt vart hon skulle och få honom att svänga. 
Sen märks det u ganska väl att hästarna är vana, för ligger man bakom en annan gör nästa exakt likadant.
Smidigt :o)
 
Ridskolan i Nässjö hade ganska många ponnys av varierande storlek, tycker jag är bra när det är ganska små barn som rider. Snälla verkade också :o)


 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0