Min Speggi

...ordning och reda...
 
Nu ska allt mitt guld och glitter hamna på samma ställe!
hmm..okej, mest billighetsgrejer, nåt guldförråd har jag tyvärr inte. Då hade jag nog bytt lås...
 
Men så smart grej. Tror allt jag har får plats.

Hej då alla små påsar, olika skrin och ihoptrasslade kedjor.
Spanat ett tag på denna, men tvekat. Förra helgen vid ordinare toastädningen blev jag irriterad på alla smycken som jag har på fem olika ställen...
Kom på att jag sett denna beställde, nu är den här.



Massor smart förvaring, men min "hängare" satt löst och var trasig så minus där.
Men jo..tror jag kommer ha nytta av denna makapär :O
 
Köpte min från Speggi,se
 
Men...det finns alltid ett men,,,
Kanske bara ett måndagsex, men min stång vart inte hel, den rör man inte under montering, så blev lite irri när den såg konstig ut, när jag rörde den lossnade det..reklamerar och det går nog laga,  men..Men MEN...
Undersöker...återkommer..
 
Den sitter inne i skåpet, man monterar inget inuti, så kan inte hänt under frakt eller montering...
Två skruvar höll den, men höll tdligen inget vidare,.,,
 
 
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Å Stina kommer älska å riva i alla fina blingbling halsband å annat kul där inne!!

2013-01-25 @ 23:56:04

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0