Gomorron!

Sicket väder det blidde....fint fint!
Håller på & arrangera flocken & väntar på Loppa & Alicia, sen blir det frulle här hemma & sen drar vi bort till pulkabacken!
I eftermiddag åker jag & mamma till västerås med barnen! Ska bli roligt..bara vägarna blir okej tills dess!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Önskar er en trivsam dag i pulkabacken och kör försiktigt sen när ni ska iväg så långt!



Ha en bra dag!

2008-12-12 @ 10:03:35
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jätte kul med härligt snö !



Trevlig helg . Kram

2008-12-12 @ 12:18:57
Postat av: Micka

Missade namnet .. ;)

2008-12-12 @ 12:19:51
Postat av: Sussi

ja SIKKET VÄDER!!! kan man lugnt säga.. det blev jag som fick köra morsan till Landvetter, pga en liten ambulansfärd till E-ö igår kväll, som drabbade de som egentligen skulle skjutsat henne.. så jag har suttit i bilen t&r i 7 timmar, med feber så nu är jag helt vimsig... en flaska whiskey och bums i soffan för min del!! ;)

Ha en mysig helg och ta det lugnt på vägarna!!

2008-12-12 @ 14:54:12
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0