Ont det gör ont men det går....

Att gå till knäckaren av ryggen gör ryggen mer ont..men han förberedde mig på det.
Han tyckte inte min rygg/leder alls var i speciellt bra skick...men det var ju ingen nyhet för mig som bor i denna trasiga kropp. Som sagt sliter det en del att att vara gravid & gå up 32 kg & inte röra på sig alls...
Men nu får det bli ändring på det så nu ska jag föröka powerpromenera lite oftare. Bara det att det skulle vara utan barnvagnen för man får fel hållpunkt när man släpar runt på den.
Tänkte tyst att jag berättar nog inte att jag släpar runt på vagn/hund & en Essie på snowracer eller cykeln minst två gånger/dag. Den positionen är nog inte speciellt korrekt!
Rida skulle jag göra så mkt det går. Det är visst jättebra för min rygg så nu ska jag upp på onsdag även om det gör ont.
Nu har dumma jag suttit vid datorn 1,5 timer & sorterat bilder när jag borde lagt mig i badet eller i soffan & vilat det onda.
men har jag haft såhär ont en vecka nu kan jag väl stå ut ett par dagar till.
Kan låna Olles bitring när det kör igång för mycke :-)

Hade en kul grej att skriva somm jag funderade på innan idag men har helt glömt bort det så det får vara till hjärnkontoret funkar igen!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Hoppas nu att det blir bättre... du får börja träna med mig!! Kanske lite step up eller nått?

Kram

2008-12-09 @ 07:49:06
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Monixx

Hoppas att du får rätsida på din onda rygg snart. Det är hopplöst att inte ha en fungerande kropp.



Och sådär gör jag oxå. Kommer på värsta bästa blogg-grejen. Men sen när jag väl ska sätta mig så är det som bortblåst! Så irri.

2008-12-09 @ 10:52:47
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Sussi

vad var det för fel på ryggen då?? klart att ridningen är superbra, jag tänkte boka in en ridhelg nu till våren!!! ;)

Önskar fortfarande att jag hade tid till en häst nu när pengar inte är något bekymmer... suck..

2008-12-09 @ 12:13:48
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0