Underbara snöööön!

Bara älskardet även om det logistiskt är liiite jobbigt att ta sig fram med vagn, hund & Essie.
Snowracern går inte fram överallt & den är rätt tung att dra på om man jämför med att dra cykeln som är enklast.
Ska väl bege oss ut en tur strax, kan inte bestämma vart bara...kanske åka upp till Lövhult så kan Essie leka i skogslekparken & jag kan lägga nåt spår åt Baloo så han blir lite aktiverad. Hinner inte med han i  eftermiddag då jag åker till jobbet 16:15.
Gissa att jag hade tur att mmina föräldrar med vänner ska på konsert där idag & tiderna passar perfekt för att ta med mig som liftare ;-) Så då slipper jag krångla med tåg!
Jag vet att många älskar kollektivtrafiken men det är INTE min grej. De tär skönt att åka tåg /buss långt men kortare sträckor tar jag hellre bilen eller som här i stan kan man ju gå överallt!

Körde lite söka boll med Baloo igår kväll..ingen aning om jag gör rätt men han tyckte det var roligt att leta efter den fast nån proffssökning tror jag inte det blir av han. Är det nåt med bernisar som gör att det inte passar dem? Inte ens godis hittar han utan sniffar galet runt precis brevid :-)
(Sök ska de hitta ett föremål,människa/djur  som ligger nånstans inom ett område, spår ska de ju spåra/nosa efter den banan du lagt ut sen i slutet finns det godis/föreål/människa/djur)
På sök har du gömt grejen inom området.
Men spåra är han riktigt bra på, bara synd att det tar lite mer tid då spåret först ska läggas & sen ligga 20 minuter. Men nån gång i veckan hinner vi med det också.

Ollebullen vaknade bara en gång inatt. Fattar inte hur jag fått så obesvärliga nattbarn! Det är så skönt att inte behöva vaka & att slippa mata varje timme :-)
Sen sover kah iåförsig rätt dåligt men nu ser jag absolut en ljusning!
Nehe...dags att maka oss ut på nåt sätt så vi får lite härlig vinterdag i lungorna!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

Är snön kvar?, ja e så trött på den snorkalla göteborgska 4 gradigasnålblåsten blandad med regn, hellre 15 kalla frysta grader som hemma hos er, hoppas snön kvar så jag kan göra änglar!

2008-12-06 @ 12:14:03

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0